Колісний трактор Fendt 900 Vario

переглянути каталог


Технічні характеристики Fendt 927 Fendt 930 Fendt 933 Fendt 936
Двигун
Номінальна потужність (кВт/к.с) (ЕСЕ R24) 199/270 221/300 243/330 265/360
Максимальна потужність (кВт/к.с) (ЕСЕ R24) 199/270 221/300 243/330 265/360
Номінальна потужність (кВт/к.с) (ЕС 97/68) 202/275 224/305 245/333 269/366
Максимальна потужність (кВт/к.с) (ЕС 97/68) 202/275 224/305 245/333 269/366
Кількість циліндрів / охолодження 6 / водяне
Діаметр циліндра / хід (мм) 110/136 110/136 110/136 110/136
Робочий об'єм (см3) 7750 7750 7750 7750
Номінальна кількість обертів двигуна (об/хв) 2100 2100 2100 2100
Максимальний обертовий момент при 1450 об/хв (об/хв) 1128 1248 1350 1488
Запас обертового моменту (%) 26 25 24 24
Удільний розхід палива (г/кВт*год) 192 192 192 192
Паливний бак (л) 600 600 600 600
Інтервал заміни мастила (мотогодин) 500 500 500 500
Трансмісія / Вал відбору потужності
Тип   безступінчаста коробка передач Vario ML 260 
Діапазон швидкості в полі (км/год) 0,02 - 35 км/год вперед; 0,02 - 25 км/год назад
Діапазон швидкості в дорозі (км/год) 0,02 - 60 км/год вперед; 0,02 - 33 км/год назад
Максимальна швидкість (км/год) 40 / 50 / 60 40 / 50 / 60 40 / 50 / 60 40 / 50 / 60
Задній механізм відбору потужності (об/хв) 540Е/1000 або 1000/1000Е
Передній механізм відбору потужності (об/хв) 1000
Гідравлічна система і механізм навіски
Тиск нагнітального насоса (200+10 бар) (л/хв)  152 або 205  152 або 205 152 або 205 152 або 205
Управління заднім механізмом навіски EPC EPC EPC EPC

Максимальна кількість додаткових клапанів (стандарт) Версія Power Plus:

Версія Profi Plus: 

4 (3) електричних клапани двосторонньої дії

 

8 (4 ) електричних клапанів двосторонньої дії / важіль з хрестоподібною кулісою

Максимальне зусилля підйому, задній механізм навіски на дишлі (даН) 11800 11800 11800 11800
Максимальне зусилля підйому, передній механізм навіски (даН) 5580 5580 5580 5580
Вага навісного обладнання / передній механізм навіски, не більше (кг) 4216 4216 4216 4216
Бак гідравлічного мастила (л) 87 87 87 87
Вага та розміри
Власна вага (кг) 10830 10830 10830 10830
Дозволена загальна вага для швидкості 40 км/год / 50 км/год (одноконтурне гальмо) (кг)  15000 15000 15000 15000
Дозволена загальна вага для швидкості 40 км/год / 50 км/год (двоконтурне гальмо) (кг) 18000 18000 18000 18000
Дозволена загальна вага для швидкості 60 км/год (двоконтурне гальмо) (кг) 16000 16000 16000 16000
Максимальне вертикальне навантаження на з'єднуючий пристрій зі стандартними шинами на швидкості 60 км/год (кг) 2000 2000 2000 2000
Габаритна довжина (мм) 5655 5655 5655 5655
Габаритна ширина (мм) 2750 2750 2750 2750
Габаритна висота (мм) 3322/3353 3322/3353 3322/3353 3322/3353
Дорожній просвіт (мм) 575 575 575 575
Колісна база (мм) 3050 3050 3050 3050
Ширина колії передніх коліс (мм) 2100 2100 2100 2100
Ширина колії задніх коліс (мм) 1970 1970 1970 1970
Мінімальний діаметр розвороту в залежності від шин (м) 6,45 6,45 6,45 6,58
Електрообладнання
Стартер (кВт) 4,7 4,7 4,7 4,7
Акумуляторна батарея (В/А-год) 12/180 12/180 12/180 12/180
Генератор (В/А) 14/2*160 14/2*160 14/2*160 14/2*160
Шини

Стандартні передні

Стандартні задні

600/65 R34

650/85 R38

600/65 R34

650/85 R38

600/65 R34

710/70 R42

600/70 R34

710/75 R42

Опційні передні

Опційні задні

600/65 R34

710/70 R42

600/65 R34

710/70 R42

600/65 R34

800/70 R38

600/65 R34

800/70 R38

Опційні передні

Опційні задні

600/70 R34

710/75 R42

600/70 R34

710/75 R42

600/70 R34

710/75 R42

710/60 R34

900/60 R42

 

 Колісний трактор Fendt 900 Vario - це найпопулярніший трактор серед моделей тракторів Fendt. Двигун потужністю до 360 к.с легко виконає будь-яку найскладнішу роботу в найкоротший час. Сучасне комп'ютерне устаткування максимально спростить роботу для оператора. Потужний 6-циліндровий двигун Deutz об'ємом 7,8 л із водяним охолодженням та безступінчаста трансмісія ML 260 - провідне конструкторське рішення в агропромисловому світі сучасності. Сучасна та суперергономічна кабіна Profi Plus обладнана найсучаснішим електронним обладнанням, відповідно до міжнародних стандартів, із встановленням допоміжних систем та сучасних систем телеметрії AgCommand та Trimble.


  У 900 Vario з'явилися фундаментальні інновації, які ще більше підвищують показники ефективності та продуктивності цієї серії тракторів. Основна інновація полягає в поєднанні нових технологій двигуна з оптимізованої безступінчастою коробкою передач Vario. Поряд з економічністю особливий пріоритет мають комфорт та безпека. Щоб домогтися першості, Fendt 900 Vario реалізовано революційні переваги. Широке вітрове вікно з багатошарового захисного скла оглядом 300° та ціла низка допоміжних систем дозволяють оператору працювати в будь-який період часу та при будь-якій видимості, не залежно від складності роботи. ABS і система динамічної стабілізації Fendt (FSC) забезпечують виключно стабільну керованість в будь-якій ситуації.


  В тракторі 800 Vario новітні технології оптимально об'єднані в одній машині, що дає професіональним фермерам та власникам господарств економічну перевагу:

  • 1. стійка блокової конструкції;
  • 2. підвіска переднього моста (блокуюча і необслуговуюча, хід підвіски 60 мм) з системою динамічної стабілізації Fendt (FSC)
  • 3. циліндр підвіски для переднього моста;
  • 4. передній механізм навіски із зовнішніми елементами управління;
  • 5. передній механізм відбору потужності;
  • 6. 2 гідравлічних роз'єми двосторонньої дії в передній частині;
  • 7. планетарні бортові передачі;
  • 8. двигун Deutz 7,8 л з 4 клапанами на циліндр;
  • 9. зовнішня система рециркуляції відпрацьованих газів AGRex;
  • 10. безступінчаста коробка передач Vario;
  • 11. турбокомпресор;
  • 12. вісь сателіта;
  • 13. кабіна х5 із вбудованим автоматичним кондиціонером та площею скла 5,5 м2
  • 14. багатофункціональний підлокітник;
  • 15. Fendt Varioterminal;
  • 16. дахова панель VarioGuide;
  • 17. сидіння Fendt Evolution Active підвищеної комфортності з клімат контролем та активною підвіскою;
  • 18. пасажирське сидіння Comfort з автоматичним ременем безпеки;
  • 19. зовнішнє дзеркало заднього виду з електричним блокуванням та обігрівом;
  • 20. багатошарове захисне лобове скло з обігрівом;
  • 21. світлодіодні фари з механізмом корекції положення фар;
  • 22. зовнішні задні елементи управління механізмом відбору потужності та одним блоком гідравлічного управління.


  Трактор Fendt 900 Vario оснащується шестициліндровим двигуном Deutz 7,8 л. Головна причина миттєвої реакції та економічності двигуна полягають у подвійному надуві. Система складається з першого турбонагнітача, інтеркулера повітря надуву, другого турбонагнітача і ще одного інтеркулера. Це гарантує подачу в двигун великого обсягу кисню. А чим більше кисню, тим ефективніше процес згорання паливної суміші. Розвиваючи максимальну вихідну потужність 360 к.с, трактор 900 Vario забезпечує максимальну продуктивність. Шестициліндровий двигун Deutz із акумуляторно-паливною системою вприскування високого тиску і робочим об'ємом 7,8 л забезпечує неперевершене тягове зусилля. Високий тиск вприскування 2000 бар гарантує прекрасне розпилення паливної суміші і високу інтенсивність її згорання в двигуні. 


  На тракторах Fendt збільшено кількість насосів вприскування палива з двох до трьох, що підвищило доступну потужність на 50 відсотків. Більш низьке навантаження на окремі насоси гарантує збільшення терміну служби.


  Безступінчаста коробка передач Vario ML 260 вже багато років тому довела свою високу ефективність і неперевершені експлуатаційні якості, завдяки чому вони користуються великою популярністю. Оператори завжди мають можливість роботи з оптимальною швидкістю. 


  Безступінчаста ефективність. Коробка передач Vario з 4 планетарними передачами. Коробка передач на популярних моделях потужністю більше 330 к.с розрахована на найвищі навантаження. В ній розміщений комплект з 4 планетарних передач, що оптимізує передачу потужності і підвищує міцність. Картер коробки передач Vario ML 260 значно посилений. Він витримує більш високий тиск та відповідає підвищеним вимогам.

 


  При швидкості руху понад 20 км / год система динамічної стабілізації Fendt (FSC) блокує компенсацію між правою і лівою сторонами трактора, піднімаючи на абсолютно новий рівень точність управління, стійкість під час руху і безпеку при гальмуванні. Якщо швидкість руху знову падає нижче 15 км/год, компенсація між лівою і правою сторонами поновлюється, що гарантує найкращий контакт з поверхнею.


  Система регулювання тиску повітря в шинах дозволяє регулювати тиск під час руху. Це досягається завдяки вбудованому поворотному патрубку, який розрахований на весь термін служби трактора. Повітря надходить від модернізованого компресора машини і власного клапанного обладнання машини. Тиск в шинах можна збільшувати на один бар за десять хвилин. Зниження тиску на один бар здійснюється всього за дві хвилини.


  Fendt 900 Vario пропонує більше можливостей підключення, ніж будь-який інший трактор в цій категорії потужності: 6 електрогідравлічних клапанів подвійної дії в передній та задній частині; система Power Beyond; підключення ISOBUS та багато інших допоміжних систем. Всього 900 Vario має 24 точки підключення, які зручно розміщені спереду і позаду. Це гарантує гнучкість операцій і безпечне підключення будь-якого навісного обладнання для ефективної взаємодії між трактором та обслуговуванням.


  Кабіна 900 Vario дуже простора. З сидіння водія можна керувати усіма робочими процедурами за допомогою терміналу Variotronic, при цьому все необхідне завжди на виду. Автоматичні функції, автоматичне кондиціонування повітря та багато інших допоміжних систем, які допоможуть оператору зберегти високу продуктивність праці на протязі усього довгого робочого дня. Панорамна кабіна площею 5,5 мскляної багатошарової поверхні відкриває чудовий огляд на 3600 та різноманітними допоміжними системами. 


 Робочі елементи правого підлокітника - Varioterminal: багатофункціональний джойстик, важіль з хрестоподібної кулісою і мембранна клавіатура прекрасно збалансовані і утворюють ергономічний центр управління, де все під контролем. Підлокітник кріпиться до сидіння, що підвищує зручність і комфорт оператору. Підлокітник переміщається разом із сидінням. Оператор спирається рукою на підлокітник, де зручно розташовані елементи управління.


  Опційне широко кутове дзеркало розширює поле зору, що значно підвищує безпеку. Оператор краще бачить те, що відбувається по сторонах трактора. Небезпечна область, яка зазвичай знаходиться в мертвій зоні, краще проглядається, тому легше уникнути непередбачених ситуацій.


  Новий склоочисник забезпечує поле зору 300°. Щоб забезпечити огляд колісних арок і переднього навісного обладнання під час дощу, амплітуду роботи склоочисника було збільшено майже вдвічі і тепер вона поширюється до самого капота. Роботу переднього склоочисника можна налаштовувати за допомогою переривчастого режиму.


  Термінал Varioterminal 10.4-В - великий багатофункціональний екран діагоналлю 10 дюймів для роботи із багатьма допоміжними системами. У терміналі Varioterminal 10,4-В є шість основних додатків: елементи управління трактором; управління навісним обладнанням ISOBUS; функції камери; автоматичне рульове управління; документації та функції покажчика. На екрані може одночасно відображатись до 4 додатків. Велика перевага в тому, що термінал може відображати дані різноманітних додатків для використання їх в інших функціях чи системах. Це нове слово в інтеграції.


  VarioGuide дозволяє повністю зосередитися на управлінні навісним обладнанням. Це підвищує продуктивність і позитивно позначається на загальній якості робіт, навіть в умовах поганої видимості. Крім супутників системи GPS США VarioGuide, керований за допомогою терміналу Varioterminal, може використовувати російську супутникову систему ГЛОНАСС і підтримує заплановану європейську систему Галілео. Паралельне використання декількох систем гарантує високу надійність автоматичного рульового управління.


  Телеметрична система AgCommand - це міжбрендове телеметричне рішення від AGCO Corporation. При підключенні трактора Fendt до системи AgCommand відбувається автоматична реєстрація таких даних:

  • витрати палива, л/га;
  • швидкість руху, км/год;
  • частота обертання об/хв;
  • потреба в тяговій потужності, Н;
  • положення заднього механізму навіски, %;
  • положення переднього механізму навіски,%;
  • обороти заднього механізму відбору потужності;
  • лічильник робочого часу;
  • зовнішня температура, °C.


 Потужна гідравлічна система завдяки технології визначення навантаження прекрасно спроектована в найскладніших умовах роботи. В залежності від області застосування 900 Vario можна обладнати чуттєвим до навантаження насосом продуктивністю 152 або 205 л/хв. Даний аксіально-поршневий насос також створює управляючий тиск. Механізмом відбору потужності можна легко управляти за допомогою багатофункціонального підлокітника. Крім того, в задній частині передбачені зовнішні елементи управління. Швидкість заднього механізму відбору потужності (540Е/1000 або 1000/1000Е) дозволяє працювати при низьких оборотах двигуна, що сприяє зниженню витрат палива. Передній механізм відбору потужності (1000 об/хв) забезпечує роботу з широким спектром навісного обладнання в передній частині трактора.

 Безступінчаста коробка передач Vario

Щоб перевести високу потужність тракторів в тягову силу , Fendt оснастив свої машини коробкою передач Vario , що не має сьогодні аналогів у світі. Перевага трансмісії Vario складається вже в тому , що традиційно коробка передач включає більше тридцяти шестерень , а в Vario їх всього чотири пари! І при цьому вона дозволяє розвивати безступінчастий діапазон швидкостей від 0 до 60 км / год. Коробка передач Fendt ML 260 забезпечує високий коефіцієнт корисної дії трансмісії як для важких польових , так і для транспортувальних робіт . Максимальна швидкість — 60 км / год — . Досягається вже при економічних 1900 об / хв .

Мотор від Deutz : висока потужність , низький витрата палива

В умовах постійного зростання цін на дизельне паливо дуже важливого значення набуває економічність трактора. Для 936 Vario з метою збільшення продуктивності фірма Fendt зупинила свій вибір на шестициліндровому двигуні нової концепції Deutz. Потужний двигун з робочим об’ємом 7,8 л оснащений системою уприскування Common Rail , регулюючої подачу палива залежно від числа обертів двигуна

Варіанти колісних систем

Однак висока потужність — недостатня умова для досягнення високої тягової сили . Перетворення потужності 936 Vario в тягу забезпечують нові шини . Важливий фактор — можливість використання на задніх осях трактора коліс діаметром 2150 мм і на передній осі — 1750 мм. Це означає збільшення контакту коліс із землею на 15 % порівняно з попередніми варіантами .

Для кращого перетворення потужності в тягову силу у 936 Vario мається модульна система баласту : спереду трактор може нести баласт вагою до 2500 кг з переднім підйомним пристроєм або без нього. У задній частині можливо монтування двох дискових баластів по 1000 кг без подальшого обмеження швидкості руху трактора. Задні баласти інтегровані в колісні диски таким чином , що вони не збільшують габаритну ширину трактора.

Гідравлічна система для високих запитів

Гідравлічне серце 936 Vario — це 160 -літровий аксіально- поршневий насос. На замовлення може бути встановлений насос і вищої потужності — 216 л / хв . Серійно трактор оснащений чотирма олійними клапанами , але за бажанням замовника додатково можуть бути встановлені ще по два — в передній і задній частині . У задній частині трактора на всіх клапанах використовуються муфти DUDK .

Висока мобільність завдяки 60 км / год.

Fendt 936 — перший серійний трактор , який при необмежених можливостях для польових робіт має дозволену максимальну швидкість 60 км / год. Таку можливість трактор отримав завдяки « швидкому» шасі : поєднання передній осі з незалежною підвіскою коліс, реактивної рульової системи і пневматичної гальмівної системи особливої ​​конструкції.

Не потребуюча техобслуговування гідропневматична система підвіски передньої осі має робочий хід 300 мм , що є рекордним показником серед серійних тракторів. Повністю автоматичне регулювання рівня забезпечує постійний робочий хід підвіски до максимального навантаження на передню вісь до 8 тонн. Для навішування баласту або при заміні коліс робочий хід може бути встановлений вручну , для точної роботи з переднім навісним обладнанням робочий хід передньої осі можна заблокувати , вільний хід осі при цьому збережеться .

Кабіна — комфортне місце для довгих робочих днів

Нова кабіна Fendt 936 , найбільша нині кабіна серед серійних тракторів , забезпечує водієві найвищий комфорт . Кабіна надає прекрасний круговий огляд , першокласну шумоізоляцію , має суцільні тоновані передні і бічні стекла , крісло водія на пневматичній підвісці. Показник рівня шуму в кабіні водія нижче 70 дБ. Нова концепція підвіски кабіни забезпечує м’яке кріплення з корпусом трактора і мінімальну передачу акустичних шумів і механічних вібрацій , знижує похилі і коливальні рухи . Освітлення може бути встановлене індивідуально на 360 градусів навколо трактора. На замовлення можуть бути поставлені ксенонові фари.

Система управління Varioсenter — абсолютно новий стандарт

Трактор Fendt 936 , оснащений системою Variocenter , використовує найсучаснішу в тракторобудуванні модель управління, за якої управління всіма системами здійснюється за допомогою джойстика і багатофункційного підлокітника. Підлокітник за бажанням може бути встановлений горизонтально або вертикально , при необхідності для більш простого і зручного управління трактором може пересуватися і індивідуально настроюватися . На оновленій моделі стоїть новий дисплей Varioterminal , який пропонується в 7 — і 10 — дюймовій (опція) версії. При розробці Varioterminal основний акцент був зроблений на чіткому дисплеї і простоті використання. Результатом стало інтуїтивне багатомовне меню зі зрозумілою структурою і не перевантаженим інформацією дисплеєм. Оператори швидко звикають до його використання і отримують миттєвий доступ до всієї необхідної інформації. Сенсорний дисплей з високим дозволом і автоматичним регулюванням яскравості стійкий до утворення подряпин.

Підписатись на новини

© 2017 ТОВ "АГРОСТРУКТУРА"
ПРОДАЖ ТЕХНІКИ, ЗАПЧАСТИН ДО FENDT | HORSCH | LEMKEN | CAPELLO | RAUCH ТА ІН.